Isnin, September 27, 2010

selamat datang dan tahniah.








Jumaat dan sabtu lepas merupakan hari gelanggang.Setelah lama bercuti dari awal Ramadan hingga 14 syawal,akhirnya ahli2 Lp melaka berhimpun semula.Tapi masih ramai lagi yang tidak dapat menghadirkan diri.Mungkin masih beraya lagi kot.
Pada ramadan yang lepas gelanggang ada juga dikunjungi tapi tak ramai.Maklumlah bulan ramadan ramai yang berebut-rebut untuk mendekatkan diri dengan allah (mungkinlah kot).Tapi walauapa pun tahniah kepada ahli-ahli yang masih bersemangat untuk mempelajari ilmu allah ini.semoga semangat bergini sentiasa ada didalam hati ahli-ahli Lp seluruh Malaysia dan dunia.
Pada hari jumaat tersebut,gelanggang Lp Melaka telah menerima 4 0rang ahli baru.Diantara 4 orang ini,2 orang berbangsa cina.Mereka di kenalkan oleh salah seorang ahli LP Melaka iaitu saudara Rusdi(ganster kg tengah).Dashyat semangat yang ditunjukan oleh 2 pelatih berbangsa cina ini.saya memang sudah tahu kehadiran mereka pada hari tersebut,tapi saya tidak jangka yang mereka akan terus belajar pada hari itu.Mulanya saya fikir mereka hanya mahu melihat permainan ini sahaja.tapi saya agak terperanjat,selepas memperkenalkan diri dan bersalam dengan saya mereka terus menukar baju dan mengikuti latihan pada hari tersebut tanpa banyak cakap.
Sempat juga saya menunjukkan beberapa buah pukulan kepada mereka.Kagum dan bersemangat mereka bila melihat teknik-teknik pukulan dalam latihan Lp ini.Selamat datang dan selamat menjadi sebahagian keluarga Lian Padukan,saya ucapkan kepada Dainel dan Ah Wei.semoga anda berdua akan menjadi contoh yang baik kepada semua satu hari nanti.
Sebelum saya mengundurkan diri.Ingin saya mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada rakan sepejuangan saya cikgu Aeen dan cikgu Wana dalam penampilan terbaru mereka di majalah SB bulan oktober.Semoga kalian berdua akan menjadi contoh dan menjadi penyunting semangat kepada semua kaum Hawa diluar sana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan