Ahad, September 12, 2010

selamat hari raya







Selamat hari raya aidilfitri...kepada semua.Saya rasa belum terlambat lagi untuk saya mengucapkannya.Memandangkan ini masih didalam bulan syawal saya juga ingin memohon beribu maaf kepada sesiapa yang pernah tersinggung dalam penulisaan saya.
Tahun ini saya beraya di Johor.Sempat juga saya beraya di rumah Ayahanda.lama dah tak jumpa beliau.Terubat jugalah rindu ni.saya juga tak melepaskan peluang untuk ke rumah abang long Lp(Din gondrong).Masa kerumah srikandi,cikgu Din Misai dari gelanggang Kelana Jaya serta keluarganya pun ada di sana.Selain tu cikgu Ata serta isteri dan juga Arif.
Sempat juga ayahanda menurunkan ilmu dalam kami berkunjung kerumah beliau.tak rugi lah kunjungan kami kesana.apa-apapun sekali lagi saya mengucapkan selamt hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua.

4 ulasan:

  1. minta izin 'sedut' gambar..huhu

    BalasPadam
  2. sungguh tidak adil... pergi beraya tak ajak kawan - kawan...

    BalasPadam
  3. ha!!ha!!handsomenya gambar2 kita,ada juga gambar kita ye arif..anak murid dan cikgu boleh pulak pakai baju sama GOOD INSTINCT.sedut jer arif xper..kalu cikgu boy marah pun paling2 MAKAN FLYING KICK dia je he..he

    BalasPadam
  4. arif:sila2 jgn mlu2...
    ckgu ha:bukan tak nak ajak...kang ajak reramai kang tak muat pulak rumah ckgu aeen.nanti kena pakai no pulak.

    BalasPadam