Ahad, Februari 19, 2012

mesyuarat Lp melaka 2012



Tarikh 14.feb.2012 selasa bertempat di gelangganng Lp,semabok melaka.Satu perjumpaan bersama ahli-ahli lian padukan melaka.Tujuan perjumpaan di adakan adalah untuk melantik ahli jawatankuasa baru Lp Melaka.Banyak pekara yang di bincangkan pada malam itu.



Barisan ahli-ahli jawatankuasa baru Lp melaka di ketuai saya sendiri sebagai pengerusi(kekal).Naib pengerusi di serahkan kepada En.Shariel.Di ikuti penasihat Lp melaka telah di sandang oleh En.faizal.Setiausaha telah diserahkan kepada En.Firdaus yang mengantikan En.zainal.Bendahari telah di pertanggungjawabkan kepada En.Hamdan yang mengantikan En.Asrul.Ketua jurulatih disandang oleh saya dan penolong jurulatih disandang oleh En.Fazil.




Sokongan padu sentiasa diberikan sepanjang mesyuarat berjalan,dan segala keputusan telah di persetujui oleh ahli-ahli lama dan baru.Mesyuarat yang bermula jam 8.30 malam telah berakhir pada jam 11.00 malam.


Ribuan Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang hadir dan yang sentiasa memberikan sokongan padu kepada Lp Melaka.Wasallam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan