Ahad, November 21, 2010

video panas terbaru...


video ini telah di hantar ke blog LP melaka dari saudara dier(agaknyalah nama dia cam tu)jadi betul ke tak betul cuba anda semua fikir sendiri.Di blog srikandi LP ada tiga lagi video dari pengakuan Pak Raja ALI dan isteri beliau sendiri.jadi kepada para pengunjung blog lp melaka ...anda boleh menilai sendiri tentang kebenaran dan penipuan.tak payahlah saya tulis panjang-panjang.Kepada orang yang menghantar video ini selamat maju jaya kepada anda saya ucapkan.tahniah kerana anda telah berjaya membuat satu lagi dosa....kesian.

terlupa pulak,saya baru balik dari JB...ydp pesan kalau nak beli bunga rose....beli bunga rose merah.Tapi hati-hati sikit...setahu saya bunga rose ni ada duri dia...nanti tak pasal-pasal teluka jari sendiri.bunga rose merah tu ada di jual di johor jaya.....salam

5 ulasan:

  1. Tok Betuah Pandai pos kt Youtube.. kekeke
    Ingatlan panjang lebor.. Cuma 29 saat je..
    Kasi panjang skit video klip tu..
    Bleh la kitorang yg ko tuduh blajar dr si"Penipu" gelak terbahak2 n berguling2 2 3 jam...
    Ni post kt youtube cuma 29 saat...
    nak gelak pun alahai... skitnya...
    tp xpe la ... aku tunjuk akunya gelak.
    Miahahahahahahaha

    Lain kali pos la lg pegakuan YM Ayahda Pak Tan ka.. Atau sapa2 ko suka...

    1 lg pakai la nama betui..
    Aku gelak lg..
    miahahahahahaha

    Nak cari salah org sampe bertandang n siap amik video.. 'Tabik' wa sama lu...

    Pos skali yer video lu anto/iringi YM Ayahanda Pak Raja pergi haji...

    Aku gelak skali lg..
    Miahahahahahaha

    BalasPadam
  2. bukan sadara upin....saya pun tumpang gelak sklilah cam ni....miahhahahahaha...miah ker mak miah...???

    BalasPadam
  3. ini semua kerja org yg tak bertamadun.. duk sibuk cari pasal dgn org lain.. jaga kain sendiri sudah la..

    yg depa duk susah hati haji hasyim belajar dgn pak raja ke.. tak belajar dgn pak raja ke.. 'bincang2' dgn pak raja ke.. pasal apa.. lantak pi la.. hang sibuk pasal apa.. apa punya turr..

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Terserlah motif temuramah mereka...Tahniah & Syabas kepada mereka.Kalu dah berhajat menyunting bunga ros ditaman usahlah menunggu harinya lagi..takut durinya semakin bersemi...

    BalasPadam