Selasa, Jun 01, 2010

Jurus-jurus Keramat Lian Padukan

6 ulasan:

  1. Buah cempedak diluar pagar..ambil galah tolong jolokkan..saya budak baru belajar..kalu boleh tolong kuatkan penerangan perlahankan muzik lataran..hehehehe

    BalasPadam
  2. Sdr Juhann Laksamana....

    Terimakasih atas komen anda .... muzik latar akan diperlahankan untuk siri yang akan datang terutama siri-siri yang perlukan penerangan....

    hmmm.... pada asalnya saya andaikan peminat hanya ingin melihat aksi.... nampaknya ada juga yang mengkaji sambil belajar.... satu sikap yang amat baik....

    apapun terimakasih sekali lagi...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama20 Jun, 2010

    asalam tuan disana..boleh cerite sedikit siapakah guru tuan berguru dlu..
    video2 tuan amat menarik tetapi sy amat tertarik pada beberapa gerakan yg saya pikir amat berguna..
    mungkin saya boleh ke gelangan tuan..untuk menambah ilmu..
    wasalam tekpisepi

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama20 Jun, 2010

    insallah...persilakan.saya murid asal dari glgg johor jaya belajar dari ayahanda guru hasyim di gglg induk LP di johor.segala buah2 yang sy dpt hari ini semuanya dari tunjuk ajar beliau.klu tuan sudi menambah ilmu sy sedia memberikan tunjuk ajarnya.terima kasih.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama20 Jun, 2010

    salam..owh begitu..jadi x jauh lah..
    baik..dimana gelangan tuan ye..

    tekpisepi

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama20 Jun, 2010

    salam...alamat ada di kepala blog...tuan boleh ikut alamat tu.terima kasih

    BalasPadam