Khamis, Jun 17, 2010

program perkhemahan di pulau besar.

salam...lama saya tak menulis dlm blog.Dah naik bersawang dah blog Lp melaka.masa tak mengizinkan,nak duduk lama-lama depan com.pun tak boleh.Idea tu memang banyak mari tapi tak sempat nak masukkan.tapi takkpa walau macam mana pun saya tetap akan menonjolkan idea2 yang bernas dan berwawasan...hahaha.
Video ni adalah dari 2 orang ahli Lp melaka.Mereka mewakili Lp melaka masa program perkhemahan belia di pulau besar,pada 13 hb.april 2010 anjuran dari PSSCM (cwng melaka).Seorang umur baru 16 tahun seorang lagi 12 tahun.mereka adalah antara murid Lp melaka yang aktif.walaupun masa terlalu muda tapi bakat mereka berdua amat di banggakan.mereka mampu menunjukkan pretasi yang baik sekali dan dari cerita yang di dengar mereka adalah peserta yang termuda dalam program tersebut.
Saya memang tidak dapat bersama dalam program ini.Pada mulanya berat juga hati untuk melepaskan mereka berdua,tapi atas semangat yang ditunjukkan mereka saya percaya mereka mampu melakukan yang terbaik.Alhamdulliah semuanya berjalan dengan lancar sekali.Banyak juga pujian yang diberikan kepada mereka yang saya terima.Tahniah dari saya untuk Rusdi dan Fitri.Cikgu harap awak berdua akan terus maju dalam Lp.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan