Ahad, Januari 03, 2010

Blog Lian Padukan Cawangan Melaka



Alhamdulillah....saya bersyukur kpd Allah swt dgn izin nya berjaya juga blog utk Lian Padukan Cawangan Melaka ini disiapkan. Terlebih dahulu saya ucapkan t.kasih kpd semua yg memberi sokongan terutama yg dipertua Lian Padukan Hj Md Hashim bin Hj Salleh, ckg2 lian padukan dan ahli2 yg masih setia bersama Lian Padukan sebelum saya menamatkan kata, mohon maaf saya pinta kpd semua...wassalam


ukuran jangka perlu dipelajari,
baru diketahui syarat berdiri.

5 ulasan:

  1. ooo.. cantik

    BalasPadam
  2. tero gak abang aku ne wat blog... ape pun tahniah... terus kan usaha...

    BalasPadam
  3. syabas cikgu boy dgn usaha terbarunya dalam mengembangkan seni buah pukul di dalam negeri melaka. saya dan kawan2 yang lain sentiasa di belakang cikgu.

    BalasPadam
  4. kurang sempurna gambar ni..
    ia akan sempurna bila ada gambar aku seblah kau.
    I'm back bro..
    jom kita sama2 bersihkan semak2 yg ada di sekeliling LP skarang ni.
    dan bersihkan nama big brother LP kita (HJ HASHIM) yg dikasihi.

    BalasPadam
  5. kata orang janji itu kota...mesti kota hah jangan tipu-tipu.jgn bersihkan je..kita racun terus pakai racun rumpai.ha..ha..ha..wah ketawa besar nampaknya ayahanda.

    BalasPadam