Ahad, Januari 24, 2010

SEHARI BERSAMA LP MELAKA

Salam....

HARI INI DLM SEJARAH.Saya rasa itulah yg dpt saya nyatakan dlm blog LP Melaka kali ini.Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan berbanyak t.kasih kpd ahli2 Lp Melaka terutama En.Ibrahim diatas kerjasama dan susah payah beliau menyediakan makanan utk ahli2 LP Melaka....Sedap tau rugi siapa tak rasa.

Cuaca agak terik juga hari ini tapi saya cukup rasa berbangga dgn ahli2 LP Melaka,mereka memberikan kerjasama yang sepenuhnya kpd pogram hari ini.Sampai naik gelap kulit,panaslah katakan tepi laut pulak tu.Tapi diorang ni makin panas makin seronok pulak saya tengok.


Mungkin akan dtg saya akan mengadakan lagi prgm seperti ini.Planing dah ada cuma nak cari lokasi dulu kat mana yang sesuai.Mungkin kali ini bukan kat tepi pantai lagi.Jadi tunggu aje ler kekawan semua.Kalau ada LP dari luar Melaka nak join lagi bagus.Dptlah kita mengeratkan lagi siratulrahim sesama kita...harap2 bergitu.

Jadi seblum saya mengundur diri dan menamatkan bicara sekali lagi saya mengucapkan berbanyak t.kasih kpd semua yg memberikan kerjasama dan nantikan demo2 yang akan ditonjolkan.Pasti lebih Xtrem......wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan