Ahad, Mac 14, 2010

welcome to melaka....


Semalam lepas balik dari batu pahat,cikgu misai dan cikgu giant sempat singgah di gelanggang semabok melaka.Terima kasih saya ucapkan kerana sudi datang ke gelanggang saya.banyak juga ahli2 melaka dapat buah dari cikgu misai dan cikgu giant.saya tengok bangga je diaorang dapat jumpa cikgu2 LP.tu belum ayahanda lagi yang turun...agaknya macamana diaorang tu kalau jumpa ayahanda nanti.
semalam baru diorang tengok betapa banyaknya pecahan2 dari permainan buah pukul ni.saje je taknak cakap kat diorang cikgu misai dan cikgu giant nak datang...he...he...he.camana murid2ku yang disayangi ganas tak cikgu sam giant? tu baru 2% je tu dari kehebatan sebenar.terkebil2 mata si razif semalam kena penangan cikgu sam giant.kata orang pukul2 sayang je.cikgu misai pun tak kurang hebatnya,bila dia bercerita pasal pecahan saya tengok semuanya khusyuk je.selama ni main dengan cikgu boykan.camana berbeza tak?buah yang sama cuma kefahaman je lain2.
bayangkan kalau diaorang tu semua,pergi jumpa semua cikgu2 yang dah khatam...boleh jadi hebat dari saya agaknya.tapi takpa itu semua ilmu allah dapat sama2 sakit biar sendiri baru ada pengalaman kan?tapi walauapa pun saya bangga dengan diaorang tu semua.harap2 ahli2 Lp melaka lebih rajin berlatih dan selamat maju jaya.jangan lupa bulan 4 ni ada grading...pastikan semuanya dah bersedia.salam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan